Пивовари зіграють на кольорі

Цікавий матеріал російських журналістів. Зачіпається і патентна тема – привіт Apple і Samsung, і актуальний для нас обхід заборон

Пивоварна компанія “Балтика” вирішила зареєструвати в Роспатенті в якості товарного знака колірний перехід з темно-синього кольору в просто синій. На думку експертів, це допоможе компанії обійти обмеження на рекламу алкоголю, писала в “Известиях” Анастасія Дуленкова 20 серпня 2012 року.

C 23 липня в Росії діє повна заборона на рекламу пива на телебаченні і радіо, в інтернеті, на білбордах та в транспорті. З 1 січня 2013 року не можна буде рекламувати пінний напій в друкованих ЗМІ. Таким чином, пиво можна буде просувати тільки в місцях його продажу.

– Не можна законом заборонити асоціації, які викликає той чи інший колір. І пивовари можуть на цьому зіграти, – вважає президент Гільдії маркетологів, провідний консультант дослідницького холдингу “Ромир” Ігорь Бєрєзін.

Деяким брендам вдалося сформувати колірну асоціацію у споживачів. Наприклад, жовто-чорний асоціюється з “Білайном”, червоно-білий – з Coca-Cola. Як розповіли експерти рекламної галузі, реєстрація кольору в якості корпоративного – звичайна практика, але, щоб це ефективно працювало на бренд, потрібно багато часу і вкладень.

– Щоб очікувати результату, потрібно попередньо протягом багатьох років розкручувати цей колір, вкласти багато грошей і добитися, щоб ні в кого із споживачів ніяких інших асоціацій не було, – підкреслює президент Асоціації комунікаційних агентств Росії В’ячеслав Черняховський.

– Треба було активно просувати, навіть нав’язувати цей колір. Тоді після заборони на рекламу, можна залишити в рекламі тільки його, – відзначає Березін.

Закріпити потрібний колір за продукцією “Балтики” можна і в сьогоднішніх умовах, пояснює Березін. Наприклад, через соцмережі, буклети, прикріплені безпосередньо до продукції, та інші засоби комунікації зі споживачем. Два роки наполегливої ​​роботи і $ 20-30 млн зможуть вирішити це питання, вважає експерт. Але, звичайно, впізнаваність кольору не гарантує, що “побачивши синій колір, всі побіжать купувати пиво”.

При цьому експерти не виключають майбутніх судових розглядів через те, що, просуваючи колір, компанія фактично рекламує алкоголь. Отримати оперативний коментар “Балтики” не вдалося.

Входячи до групи Carlsberg, компанія “Балтика” є лідером російського ринку пива. За даними Nielsen, її частка становить близько 40%. Пивоварня випускає продукцію під брендами “Балтика”, “Арсенальна”, “Невське”, Tuborg, Carlsberg та ін

Lobbying.ru

Tags: , , , , , , , , ,

This entry was posted on п’ятниця, вересня 7, 2012 at 14:56 and is filed under Закордон, Новини. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.