Леонард Фулд.

Провідний в світі фахівець з конкурентної розвідки Леонард Фулд попереджає про чотири найбільш поширені помилки, яких припускаються аналітики, намагаючись розкрити наміри конкурентів, передбачити їх подальші кроки, розповідає “Амулет”.

Нав’язливий страх перед лідерами ринку. Багато бізнесменів бачать у великих корпораціях головну для себе загрозу. У реальності все інакше. Наприклад, безліч дрібних компаній продають свою продукцію такому гіганту глобального ринку як 250-мільярдний Samsung. Ймовірно, комусь із власників цих компаній сняться страшні сни, що ось-ось Samsung прийде і відбере його скромну частку ринку. Насправді Samsung, як і інші мамонти бізнесу, орієнтується на власну клієнтуру, що відрізняється від споживачів продукції дрібних фірм. Тому не треба чекати від великих корпорацій реальних загроз для малого бізнесу. Реальних конкурентів треба шукати і відслідковувати в тій же ніші, в якій ви знаходитеся.

Орієнтація на федеральне законодавство на шкоду регіональному. Дуже часто компанії вивчають і суворо слідують за національним законодавством, нехтуючи місцевими законами і нормами. Тим часом, нерідко приймаються на місцях закони, що досить швидко виростають в загальнонаціональні, федеральні. Приклад тому – податкове законодавство щодо інтернет продажів, яке спочатку з’явилося в декількох штатах США, а потім стрімко стало поширюватися країною, від чого виграли ті компанії, які з самого початку орієнтувалися на місцеві закони.

Виключне фокусування на продукті, ігнорування більш широких ринкових взаємозв’язків. Приклад – фармацевтичні компанії в США, що знаходяться під пресом необхідності постійно збільшувати ефективність своїх продуктів. Багато хто з них вступає в партнерські взаємини з фірмами суміжних секторів, зокрема, з організаціями, які спеціалізуються на проведенні генетичних тестів на біологічну сумісність з пропонованими на ринку ліками або методами лікування. Урок: стежте не тільки за продуктами конкурентів, а й за всіма аспектами їх діяльності.

Уніфікований погляд на результати змін в економіці. Ніхто не сперечається, що від стану економіки залежить майбутнє компаній та їх конкурентів, що чергуються кризи і підйоми економіки, які можуть істотно змінювати напрями, за якими розвиваються окремі галузі. Однак багато підприємців і топ-менеджерів не вловлюють відмінності в результатах впливу змін економічного середовища на різних конкурентів. Приливна хвиля піднімає всі човни, але аж ніяк не обумовлює напрямки, за яких ці ​​човни пливуть. Точно так само відлив відкриває непомічені багатьма вашими конкурентами нові можливості – непомічені ними, але не вами.

ДОКЛАДНІШЕ ПРО КОНКУРЕНТНУ РОЗВІДКУ ЧИТАЙТЕ ТУТ

Неможливо передбачити, як буде почувати себе економіка протягом найближчого року, не можна передбачити гучні зміни у керівному ешелоні корпорацій, як будуть змінюватися закони. Ці та багато інших речей не можна з точністю передбачити. Однак даний посил не виключає аналізу потенційних варіантів розвитку і завчасної підготовки до можливих змін і поворотів.

“Амулет”

 

 

Tags: , , , , , , , , ,

This entry was posted on Вівторок, липня 22, 2014 at 14:37 and is filed under Закордон, Новини, Україна. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.