Конкурентна перевага
Конкурентна перевага.

На сайті charitychannel.com (September 2, 2014) оприлюднено матеріал, присвячений питанням використання конкурентної розвідки стосовно такої форми діяльності як фандрайзинг (fundraising – збір коштів для некомерційних і благодійних організацій).

Давши попередньо короткий опис, що собою являє конкурентна розвідка в принципі, автор публікації стверджує, що стосовно некомерційних організацій конкурентна розвідка необхідна як інструмент вивчення конкурентного ландшафту, а саме – для збору та аналізу інформації про

інші некомерційні організації, що конкурують за гранти і спонсорські кошти.

Далі автор перераховує шляхи і способи здійснення ефективної КР з метою вироблення найкращої стратегії фандрайзингу.

• Вивчайте своїх конкурентів по фандрайзингу в секторі своєї спеціалізації шляхом солідної організації збору інформації. Визначте, які фонди, агентства і компанії їх підтримують фінансово. Тим самим ви можете краще зрозуміти власну позицію у галузі фандрайзингу, виробити нові ідеї про потенційні джерела фінансування.

• Для внутрішнього використання сформуйте профілі (портрети) своїх конкурентів.

• Вивчайте їхні вебсайти, бюлетені, прес-релізи, щорічні звіти, практики. Спробуйте зрозуміти, що у них працює, а що ні.

• Проаналізуйте, які програми та послуги пропонують конкуренти, порівняйте зі своїми програмами – чим ті краще, а де у вас є перспективні можливості.

• Постарайтеся вивчити операційні та фанрайзингові моделі конкурентів. Чим вони схожі і відрізняються від вашої моделі. Як можна використовувати отриману інформацію для поліпшення справ у своїй організації.

• Проведіть порівняльний аналіз своєї організації з іншими в даному сегменті діяльності. Що ви робите однаково, а що ні.

• Спробуйте зрозуміти, які місце займає ваша організація з точки зору залучення коштів на свою діяльність. Яке місце серед інших некомерційних організацій ви займаєте, до чого прагнете, як далеко хочете розвиватися.

ДОКЛАДНІШЕ ПРО КОНКУРЕНТНУ РОЗВІДКУ ЧИТАЙТЕ ТУТ

• Проаналізуйте зібрану інформацію з метою визначити, що треба вам робити для того, щоб випередити конкурентів, підвищити ефективність роботи, домогтися найкращих показників фандрайзингу.

В якості інформаційних ресурсів автор статті рекомендує: філантропічні видання, розділи газет, присвячені громадським проблемам, веб-сайти некомерційних організацій, галузеві видання, новинні видання загального характеру, соціальні медіа, спеціалізовані вебс-айти з питань некомерційної, благодійної діяльності, урядові документи тощо.

Tags: , ,

This entry was posted on Понеділок, лютого 16, 2015 at 14:30 and is filed under Закордон, Статті. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.