Просування.

Просування.

PR-агентства в наші дні беруть на себе безліч функцій, різноманітність яких робить задачу розповісти про останні галузеві тенденції особливо складною, пише mediabitch.

Сьогодні PR вирішує найрізноманітніші завдання – від просування в нових соціальних медіа до забезпечення ROI від власного контенту і залучення потенційних клієнтів, лідогеренації. 2016 рік обіцяє стати роком ще більшого розширення компетенцій агентського бізнесу. Незважаючи на велику різницю в медіа-ландшафтах, агентства у всьому світі стикаються з одними і тими ж труднощами і постійно адаптуються до останніх комунікаційних тенденцій. Окремі тренди в різних країнах істотно відрізняються, але є і єдині для розвитку PR-індустрії в усьому світі.

1. Диверсифікація

Агентства, які вузько спеціалізуються на традиційному PR, з його media relations і “конвеєрним” випуском прес-релізів, швидко випадуть з обойми. Щоб підвищити прибутковість і пристосуватися до зростання запитів існуючих і потенційних клієнтів, PR-агентствам необхідно розширювати свої компетенції.

Найбільш ефективними стануть структури, здатні запропонувати клієнтам весь комплекс послуг в області маркетингових комунікацій, починаючи від кампаній в соціальних мережах і розробки стратегій роботи в цифрових медіа, і закінчуючи послугами з управління заходами і залучення професійних спільнот.

2. Цифровий світ

Хоча друковані видання ще не пішли з ринку остаточно, масштабний рух ЗМІ до цифрового контенту очевидний. Це тягне за собою неминучі зміни в структурі і каналах поширення інформації. Читачі стають більш активними, вони не тільки поширюють новини, а часто створюють їх.

Блогери і лідери думок у соціальних мережах часто володіють більшою довірою аудиторії, ніж найавторитетніші журналісти.

Присутність в цифровому медіа-просторі життєво необхідна компаніям, які можуть таким чином безпосередньо звертатися до своїх споживачів. Використання інструментів моніторингу соціальних медіа дозволяє агентствам визначити цільову аудиторію бренду і спілкуватися з нею в режимі реального часу, при цьому збираючи дані про клієнтів для компанії-замовника. Знання цільової аудиторії дозволяє компаніям вибирати оптимальний контент і канали для трансляції повідомлень.

3. Культура “мікродоз”

Сьогодні компанії щодня закидають читачів тисячами інформаційних повідомлень. З огляду на те, що мобільний зв’язок є невід’ємною частиною офісної культури, привернення уваги аудиторії виключно до свого клієнта стає для агентств складним завданням.

Побачивши в соціальній мережі посилання на матеріал, користувачі не хочуть витрачати час на ознайомлення з новиною або статтею довжиною кілька сторінок.

Багато хто обмежаться прочитанням коментарів до посту. Ідеальний обсяг статті або новини в Інтернеті – 3000 знаків. Кожне слово повинно мати значення, а ілюстрації часто говорять читачеві значно більше, ніж текст.

4. Значення власного контенту

На тлі загальносвітової тенденції зниження обсягу споживання друкованої преси, збереження прибутковості- завдання, як ніколи актуальне для ЗМІ. В результаті основний прибуток видання формується за рахунок рекламних бюджетів – а значить, вони чинять все більший вплив на редакційні матеріали, залишаючи все менше простору для незалежної журналістики та неупередженої подачі інформації.

Інтереси компаній, які укладають контракти на рекламу зі ЗМІ, при формуванні редакційного плану безумовно будуть враховуватися в першу чергу.

Завдання PR-професіонала – забезпечити клієнту інтерес з боку цільової аудиторії і видань за рахунок цінності та актуальності інформації, що транслюється, а не за допомогою рекламних бюджетів. Тут може стати рішенням випуск і поширення по всіх доступних каналах корпоративного контенту, що містить історію, близьку клієнту компанії і при цьому інтегровану з позиціонуванням і айдентикою бренду. Для цього компаніям необхідно говорити однією мовою з цільовою аудиторією і про те, що важливо клієнтам. Саме розповідний підхід і сторітеллінг принесуть лояльних читачів.

mediabitch

Tags: , , , ,

This entry was posted on понеділок, березня 14, 2016 at 07:00 and is filed under Статті, Україна. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.