Робоча група Геннадія Москаля разом з власниками транзитних авто подають в ВР законопроект про збільшення терміну транзиту авто через Україну до одного року.
Я здивований: а чому тільки рік транзит?
Чому не 1000 років або 1 млн років? – дивується у facebook Олег Назаренко.
Поляки і словаки і так з нас сміються, коли бачать як українець декларує, що нібито їде транзитом з Польщі в РФ, а потім через 5 днів виїжджає на тій же митниці до Польщі і знову в’їжджає. Тепер весь світ сміятися буде і внесуть в книгу Гіннеса Україну, як найбільшу державу, на перетин якої транзитом треба витратити цілий рік!!
А ви уявляєте собі закон, згідно з яким на перетин Франції транзитом до Швейцарії необхідно цілий рік??
Не смішно?
Я розумію громадян України, які через великі податки на автоімпорт змушені користуватися схемами “псевдотранзиту”, але може просто зменшити податки на автоімпорт, а не доводити справу до маразму і не узаконювати СХЕМУ ПСЕВДОТРАНЗИТУ?
Чому б не встановити справедливі податки на розмитнення? Скасувати ПДВ, акциз і мито на автоімпорт і встановити єдиний податок на автоімпорт: наприклад, 1$ з 1 куб см об’єму двигуна, як це було в 90-ті?
Ми з народним депутатом Робертом Горватом обговорювали цю проблему: треба дати можливість розмитнити всі раніше ввезені транзитні авто за нормальними людськими ставками і потім припинити цей фарс.
Адже коли українець виїжджає нібито транзитом з Польщі в РФ на авто з польськими номерами, то в це не вірять ні митник, ні прикордонник, ні сам українець!!!
Навіщо цей фарс?
Введення справедливих податків на автоімпорт (наприклад, 1$ з куб см двигуна) невигідно буде корумпованим митникам, прикордонникам та поліцейським, що кришують цю схему; невигідно фірмам, які приганяють авто на тимчасове ввезення і потім “втюхують” українцям; невигідно авторозбірникам, які ганяють авто псевдотранзитом як донори для розборок на запчастини; зате вигідно ВСІМ ГРОМАДЯНАМ УКРАЇНИ!!!
Україна, як і всі країни, чітко виконує Стамбульську конвенцію. І всі наші митні норми – калька зі Стамбулки. Наприклад, назвіть країну, в якій термін транзиту більше 10 днів? І, до речі, зауважень щодо виконання Стамбулки ще не було. Митний кодекс пройшов схвалення Венеціанської комісії. Про що ми говоримо? Наші закони щодо транзиту і тимчасового ввезення повністю повторюють європейські. Щось не подобається?? Хочемо зробити транзит 1 рік або 1 млн років? Це до нардепів – нехай виходять зі Стамбульської угоди…
П.С.
Наступною новиною буде:
“Робоча група Москаля розробила законопроект автономії Закарпатської народної республіки”????
Tags: автомобільна галузь, акциз, Г. Москаль, Закарпатська область, лобіювання, лоббісти, митниця, О. Назаренко, ПДВ, Україна