McDonald's

McDonald’s.

Соціальні мережі охопило обурення з приводу рекламних листівок арабською мовою, які випустив McDonald’s в Упсалі.

Однак поширювана картинка показує лише частину правди, пише Expressen.

“Те, що на одному боці написано арабською, на зворотному боці є і шведською”, – заявив Ірфан Ахмад (Irfan Ahmad), операційний менеджер кафе McDonald’s в області Мелардален.

Facebook заполонили перепости фотографій двох рекламних листівок кафе McDonald’s, розташованого за адресою Орстагатан, Упсала. Рекламний текст написаний арабською мовою. Фотографії супроводжуються підписом: “McDonald’s почав розсилати рекламу арабською. Не дивно, адже це тепер друга найбільша мова в нашій північній країні”. Те, що текст поданий арабською, а не шведською, обурило багатьох коментаторів, але Ірфан Ахмад вказує, що це не правда. Треба тільки перевернути листівку.

“Кафе знаходиться в районі, де проживають люди багатьох національностей. Ймовірно, багато там сидять вдома, бо рівень безробіття вищий, ніж в інших місцях. Ми хочемо змусити їх вийти назовні, почати діалог з ними, інтегрувати їх, і ось наш метод допомоги. Зрозуміло, основна мова – шведська. Ми живемо в Швеції і розмовляємо шведською. Те, що з одного боку написано арабською, з іншого в точності повторюється шведською”.

Про ефект рано судити

Ще рано судити, який ефект реклама справила на ситуацію в районі. Ірфан розповідає, що відвідувачі відреагували позитивно. Було помічено декілька нових гостей, які раніше не відвідували це кафе. Ірфан і сам бачив пости на Facebook, в тому числі ті, в яких стверджується, що McDonald’s подає халяльне м’ясо.

“Це не так. Тут немає ніякого зв’язку, інформація не відповідає дійсності. Але, по-моєму, здорово, що виникли дебати. Наша основна мета – інтеграція, але люди намагаються її перекрутити, дати помилкову картину, кажуть, що у нас халяльне м’ясо. Та годі вам. Заспокойтеся. Мені можна так говорити, я сам мусульманин. Я прожив тут 35 років. Я люблю Швецію”.

“Всі несуть відповідальність”

Якщо рекламна акція принесе позитивні результати, у McDonald’s є й інші ідеї того, як залучити людей різних національностей. Наприклад, як повідомляє Ірфан, співробітникам кафе пропонується додавати прапори на бейджики з ім’ям, щоб відразу було зрозуміло, якими мовами вони володіють. Ірфан просить всіх подумати про те, як вони можуть допомогти інтеграції.

“Я вважаю, що всі жителі і всі діячі в Швеції, влада, приватні діячі, газети, – всі несуть відповідальність за те, щоб людей приймали в суспільство, і, можливо, шляхом, який раніше не мав успіху. Якщо ми їм не допоможемо, інтеграція перетвориться на дуже тривалий процес. Вони не просто звикають місяців шість і потім відразу стають частиною суспільства, це займає багато часу. І ми всі повинні зробити свій внесок”.

Expressen

Tags: , , , , ,

This entry was posted on п’ятниця, травня 27, 2016 at 09:00 and is filed under Закордон, Новини. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.