Маркетинг впливу.

Маркетинг впливу.

Кілька років тому компанії тільки починали співпрацювати з ютуберами, а зараз основна маса використовує вже кілька каналів для маркетингу впливу (YouTube, “Інстаграм”, блоги, Snapchat, Periscope, “Твіттер”, “Фейсбук”), пише у facebook Marketing*s.

У 2015 році інтерес до цієї сфери подвоївся. З 2016 року варто звернути увагу на наступні 5 трендів в маркетингу впливу:

1. Три канали, які швидко розвиваються і довго зберігають ефективність

Відео на “Фейсбуці”. У липні 2015 року “Фейсбук” заявив про появу рекламного відео-контенту. З тих пір ролики на цьому майданчику набирають більше 8 мільярдів переглядів щодня.

Snapchat. Незважаючи на те, що поки Snapchat не надає можливість переглянути статистику і звіти, це не заважає маркетологам співпрацювати з ними для проведення маркетингових кампаній. Наприклад, цим сервісом успішно користуються Burberry, Taco Bell, Amazon.

Periscope. Зі збільшенням популярності стрімінгових платформ багато компаній почали співпрацювати з популярними користувачами для висвітлення незвичайних заходів.

2. Якісна взаємодія краща від підрахунку фоловерів

Маркетинг впливу орієнтується на різні показники, від найпростіших (перегляди, фоловери) до більш складних (рейтинги, коментарі, настрій аудиторії, продажі, конверсія). З 2016 року компанії і рекламодавці будуть більше брати участь в процесах маркетингу впливу, тому що зараз мало просто знати про процес – потрібно виявляти специфіку аудиторії.

3. Щоб по-справжньому розширити соціальний вплив, компаніям потрібна крос-платформна стратегія

У 2015 році деякі бренди (в числі яких BMW і Mastercard) посилили свій вплив на звичній для них платформі (у різних випадках це були Vine, “Інстаграм” і YouTube) і потім стимулювали інтерес, що виник, розміщуючи контент на інших соціальних сайтах.

ДОКЛАДНІШЕ ПРО GR-МАРКЕТИНГ ЧИТАЙТЕ ТУТ

Для компанії важливо збільшувати аудиторію, використовуючи різні платформи. Таким чином можна знайти нові точки дотику з користувачами.

4. Зростання маркетингу впливу в “Інстаграмі” тільки починається

Маркетинг в “Інстаграмі” відходить від концепції одного поста і рухається в напрямку довготривалої співпраці. Незважаючи на те, що користувачі негативно реагують на збільшення кількості рекламних банерів, вони продовжують довіряти своїм улюбленцям в соцмережі. Знаючи це, компанії прагнуть впливати на свою аудиторію через їх авторитетів.

5. YouTube все ще головний

У 2015 році у YouTube з’явилося багато сильних конкурентів (Vessel, “Фейсбук”, Twitch), але він все одно залишився найпопулярнішим соціальним каналом. Поки “Фейсбук” публікує вражаючі звіти про щоденні перегляди відео в синій соцмережі, YouTube, як і раніше, міцно займає лідерську позицію і залишається найуспішнішим майданчиком для маркетингу впливу.

Marketing*s

Tags: , , , , , , , , , , ,

This entry was posted on п’ятниця, серпня 26, 2016 at 12:00 and is filed under Закордон, Новини, Україна. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.