Віталій Кличко.

Політики як під копірку відпрацьовують технологію вільного спілкування з людьми, але політологи одностайні, Ляшка переплюнути ще нікому не вдалося, пишуть Вести.

Політики посилили піар-активність. Мер Києва Віталій Кличко взяв участь у вуличному воркауті (різновид масових фізкультурних занять). А відома блогер ніби ненароком сфотографувала Віктора Ющенка, що нібито торгує на антикварному блошиному ринку. “Вести” дізналися, навіщо політикам таке “ходіння в народ”.

“Явно носить бронежилет”
Нові якості екс-президента розкрила Сестра Чемоданова. “Сидить собі на пластмасовому стільці і п’є каву з паперового стаканчика. А перед ним розкладені старовинні вишиванки. Торгує, значить”, – підсумувала блогер.

Ідилію зруйнували торговці з того самого блошиного ринку антикваріату, який збирається щосуботи на території київського Міжнародного виставкового центру. “Віктор Андрійович у нас – частий гість, майже щосуботи їздить, довго спілкується з колекціонерами, розпитує, що є на продаж. Лає “чорних археологів”. З ним два охоронця, а сам явно носить бронежилет – виглядає повнішим, ніж є насправді, – сказав “Вестям” антиквар-ентузіаст Дмитро. – Під нього спеціально товар привозять: вишиванки, посуд, черепки. Аж до млинових жорен, які вже й не знаю, де викопали”.

За словами антикварів, третій президент явно не має наміру позбавлятися від своїх вишиванок. “У нього величезна колекція, і якщо немає візерунка з якогось регіону, то він, навпаки, докуповує сорочки”, – сказала анонімно одна з продавців.

Віталій Кличко “відзначився” креативніше: вийшов на гімнастичний виступ зі спортсменами з Дніпра, з голим торсом і в масці. Сюрприз розкрився, коли ведучий попросив його зняти маску. Кличко буркнув в мікрофон заготовлене “вибачте” і під оплески пішов за сцену.

Хто до чого готується
Експерти називають кілька причин такої поведінки. Найменш вірогідна – маркетинг: обидва політики привертали увагу до близької їм активності (антикваріат, спорт). “Президент в Україні – звання довічне, і вид Віктора Ющенка в дивному одязі і з неясними цілями в досить мутних місцях викликає лише когнітивний дисонанс і ніяк не може служити маркетинговим цілям”, – вважає політтехнолог Анне Бикова.

Друга мета, яку могли ставити технологи політиків, – в чистому вигляді особистий піар обох персон. “Незграбна спроба скопіювати американський підхід – коли сенатор або кандидат в Палату представників “вільно спілкується” з виборцями, – уточнив “Вестям” політконсультант Олег Постернак. – Значно яскравіше це виглядало у Ляшка: цілував корову, обіймав доярку, привів крокодила під Верховну Раду”.

Швидше за все, справжня мета піар-походу політиків значно об’ємніша. І в обох вона різниться. “Ющенку необхідний вихід в публічний простір. Він почав його з інформаційної “вилазки” про готовність очолити Нацбанк, тепер ось – антикваріат. А в жовтні готується спільний проект Ющенка з Радикальною партією Ляшка, – сказав нам політтехнолог Дмитро Раїмов. – Віталій Кличко готується до політичного “розлучення” з Петром Порошенком, і партію УДАР, яка втратила підтримку виборців, доведеться тягти на особистому рейтингу”.

Спортивний же характер заходу пов’язаний з орієнтацією УДАРу на молодого і прогресивного виборця. До речі, на нього ж націлені і відвідування мером кафе, і “покатушки” на велосипеді.

Раніше “Вести” писали про те, хто готує промови Порошенка, як часто він імпровізує і які методи використовують піарники, коли глава держави дозволяє собі скандальні обмовки. Також ми з’ясовували, як вибудовують піар-стратегію мера Кличка.

Вести

Tags: , , , , , , , ,

This entry was posted on середа, серпня 31, 2016 at 09:51 and is filed under Статті, Україна. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.