Негативна інформація.

Системно займаючись видаленням негативної інформації з Інтернету з 2007 року, можу на власній практиці порівняти реалії того періоду з нинішніми.

Висновок однозначний: сьогодні зачистити негатив в Інтернеті можливостей значно більше, а їх ефективність – вища, пише razroem.ru.

Під “зачисткою” або “видаленням” негативної інформації з Інтернету при цьому я розумію не тільки фізичне видалення інформації з сайтів, а й створення ситуації, коли пошук негативної інформації стає утрудненим, а смислова частина її нейтралізується. Можливості нейтралізації негативу в Інтернеті є і вони настільки ефективні, що часом навіть корисніше видаляти не весь негатив, тому що він починає працювати на вашу користь.

Кроки, які треба зробити для ефективного видалення негативної інформації з Інтернету – завдання комплексне та інтуїтивно зрозуміле будь-якій розсудливій людині. Тим більше воно зрозуміле кожному піарнику.

Перш за все, потрібно провести дослідження ситуації, і в процесі цього дослідження виконати такі дії:

– скласти список адрес посилань, на яких в Інтернеті розміщено негатив;

– складання списку мессаджів негативного характеру (тобто в чому вас звинувачують, незалежно від того, правильне чи неправильне звинувачення);

– з’ясування факту – триває поширення негативу в Інтернеті чи цей процес вже завершений. Якщо триває – хто є джерелом і чому.

Це, зрозуміло, було і десять років тому, але з тих пір відбулося кілька принципових змін:

З’явилася велика кількість соціальних мереж, акаунти в яких користуються популярністю у пошукових машин – при тому, що кількість рядків у видачі пошукової системи на екрані не змінилася: 5 пунктів до скролла і 10 рядків на сторінку.

З’явилася можливість отримувати судові рішення без залучення відповідачів – що гарантує від зіткнення в суді зі ЗМІ (ті, хто в темі, знають, що навіть судова перемога над ЗМІ може виявитися не завершенням проблем, а їх початком, причому в найгіршому з можливих варіантів – в режимі особистої зацікавленості редакції, яка просто ставить об’єкт “під мікроскоп”).

Пошукові машини досить обжилися в Росії, щоб сприймати російські судові рішення позитивно.

У Росії з’явився досить великий пул ЗМІ, які вже давно присутні в Інтернеті і при цьому невибагливі в своїх запитах на розміщення позитивної інформації.

Пошукові машини стали гірше ставитися до куплених посилань (це не привело до відмови від куплених посилань, тому що спроби того ж Яндекса ігнорувати їх привели до погіршення видачі, але, тим не менш, купленими посиланнями так само легко “заштовхати наверх” будь-який матеріал не вийде).

У підсумку, як я вже сказав, інструментів для коригування інформаційного поля з метою видалення негативної інформації з Інтернету стало набагато більше, і головне – вони стали якісно кращими.

Одночасно з цим знизилася роль “технарів” і підвищилася роль “креативників” і юристів в цьому напрямку. Причому юристи стали реально корисні, а не як раніше нерідко виходило, що їх перемога в суді виявлялася для клієнта навіть не пірровою, а початком розгрому.

Окремим напрямком є придушення активності розповсюджувачів негативу – але тут якраз нічого нового немає, це повністю вкладається в описану мною і Сашею Кузіним ще в 2008 році “Триаду інформаційної війни” – основу протидії “Чорному PR” в Інтернеті.

Фахівці, я впевнений, зрозуміли, що представляє собою алгоритм, описаний мною тут в загальних рисах.

Ну, а решта – звертайтеся, якщо треба. Як в живопису пензлі, фарби та альбоми продаються скрізь, але написати якісну картину вміє не кожен, так і в цій роботі потрібно “підпилювати напилком” під конкретну ситуацію, причому з урахуванням того, про що і про кого можна говорити, а про що і про кого – краще не треба.

Але головне – що сьогодні технічна можливість видалити негативну інформацію з Інтернету є, і дезавуювати її – теж є можливість.

razroem.ru

Tags: , , , , , , , , ,

This entry was posted on середа, вересня 14, 2016 at 11:49 and is filed under Закордон, Статті, Україна. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.