Цукерберг

Провідні компанії Силіконової Долини витрачають на політичний вплив вдвічі більше, ніж фінансисти, пише ukrainelobbying.

Для вас не повинно бути шоком те, що технологічні компанії намагаються здобути прихильність політиків, але їх вплив може бути значно більшим, ніж ви можете собі уявити. Bloomberg визначили, що п’ять найбільших високотехнологічних фірм в США (Amazon, Google, Apple, Facebook і Microsoft) витратили на лобіювання в два рази більше, ніж п’ять найбільших банків. $49 мільйонів у порівнянні з $19,7 мільйонів. Facebook і Google стверджують, що ці витрати необхідні для того, щоб захистити свої операції і вільний доступ в інтернет, але щодо цього існують великі сумніви.

Експерти попереджають, що дані компанії перелякані “правилами в сфері конкуренції”, які можуть накладати обмеження на їх бізнес, такі як антимонопольний кейс проти Microsoft.

У той же час, уряд не може чинити сильний тиск і не співпрацювати з високотехнологічними компаніями. Співпраця необхідна для модернізації даних, і як наслідок для боротьби з терористичною пропагандою. Майбутня адміністрація, ймовірно, буде шукати тонку грань між співпрацею і діалогом з даними компаніями; в той же час на даючи їм диктувати правила, які завдають шкоди як ринку, так і країні в цілому.

ukrainelobbying

Tags: , , , , , , , , ,

This entry was posted on середа, листопада 9, 2016 at 11:45 and is filed under Закордон, Новини. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.