Володимир Омелян.

Володимир Омелян.

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час зустрічі з представниками міжнародних фінансових організацій, послами європейських країн, громадськістю повідомив про попередні підсумки роботи міністерства за 2016 рік і окреслив плани по всіх галузях на 2017 рік, пише Транспорт.

На зустрічі були присутні в.о. голови Державного агентства автомобільних доріг України (“Укравтодор”) Славомир Новак, генеральний директор “Укрпошти” Ігор Смілянський, перший заступник міністра інфраструктури України Євген Кравцов, народні депутати України, керівник Групи підтримки реформ Олександра Клітіна.

“Першим хорошим знаком є те, що нарешті були прийняті закони про Дорожній фонд, децентралізацію “Укравтодору”, і попереду друге читання у законопроекту про електронний квиток, який є частиною реформи громадського транспорту в Україні”, – заявив В. Омелян.

Він зазначив, що було проведено круглий стіл з питань поновлення Національної транспортної стратегії, головним завданням якого було вивчення громадської думки щодо проблемних питань, в тому числі, мультимодальних перевезень, безпеки транзиту, екологічних проблем, які включені в оновлену національну транспортну стратегію.

“Кожна стратегія буде марною паперовою роботою без здійснення. Крім того, кожна стратегія має свої витрати з її реалізації. У порівнянні з країнами ЄС, Україна має обмежені ресурси для реалізації проекту. Зараз Мінінфраструктури працює над затвердженням проекту технічної допомоги ЄС на 2018-2020 роки для підтримки транспортної стратегії, а також почалися переговори з Міністерством фінансів для отримання бюджетної підтримки ЄС у 2017 році”, – зазначив міністр інфраструктури.

Реформу державного управління Володимир Омелян назвав найбільш важливим питанням: “Я пишаюся тим, що наше міністерство вперше провело аудит функцій проміжної структури Мінінфраструктури для впровадження кращих європейських практик. Нова структура буде введена на початку наступного року, вона повинна підвищити внутрішню ефективність. На мою особисту думку, ми повинні мати прозору ефективну систему як усередині міністерства, так і у всіх наших державних підприємствах”.

В. Омелян зазначив, що в Мінінфраструктури працює Антикорупційний департамент, який вже демонструє свою ефективність.

Окремо В. Омелян розповів, що система проведення закупівель для державних компаній повинна бути поліпшена.

“Ми зрозуміли, що система ProZorro не допомагає уникнути всіх зловживань в “Укрзалізниці” та АМПУ. Тому робота в цій сфері повинна бути значно посилена”, – зазначив міністр.

Він також уточнив, що Мінінфраструктури за підтримки міжнародних партнерів посилить роботу в напрямку розвитку транзиту і поліпшення логістики перевезень.

В. Омелян також повідомив, що міністерство працює над механізмом впровадження державно-приватного партнерства в Україні.

“Я хотів би проінформувати вас про нашу роботу по концесійному законодавству. Разом з експертами та іншими зацікавленими сторонами ми закінчили обговорення політики ДПП і погодили всі важливі питання. Тепер чекаємо перший законопроект від експертів ЄБРР. Я радий, що ми починаємо роботу зі Світовим банком над його техніко-економічним обґрунтуванням. У 2017 році ми плануємо концесію двох портів: державного підприємства “Херсонський морський торговельний порт” та ДП “Стивідорна компанія Ольвія”, як тільки буде прийнятий новий Закон”, – уточнив В. Омелян.

Міністр також підкреслив, що пріоритетним завданням є створення Морської адміністрації і відомство планує розпочати реформу АМПУ в 2017 році.

За словами міністра, розвиток внутрішніх водних шляхів є ключовим завданням Мінінфраструктури.

“Це інструмент для перевезення товарів, і я дуже вдячний Нідерландам за допомогу в роботі з цього напрямку. Наступний крок – прийняття Закону про внутрішні водні шляхи, який буде розглядатися в парламенті. Також це програми реконструкції водних шлюзів і проведення днопоглиблювальних робіт. Вперше за останні роки міністерством було виділено 100 млн грн. на реконструкцію 5 шлюзів уздовж річки Дніпро, і це стало можливим завдяки програмі підтримки ЄС”, – уточнив міністр.

Окремо В. Омелян зупинився на питаннях розвитку автодорожньої сфери: “Перед Славомиром Новаком стоять величезні виклики, але я вірю, що з його великим досвідом і особистою мотивацією він з ними впорається. Нам потрібно не тільки розвивати дорожню галузь, змінювати якість доріг, а й належну увагу приділяти безпеці на автошляхах. Я вдячний Світовому банку за стратегічний план розвитку доріг на 2017-2018 роки. Він тільки що був представлений міністерству”, – розповів міністр.

Також В. Омелян зазначив, що в рамках стратегії розвитку аеропортів буде здійснено реконструкцію злітно-посадкових смуг у регіональних аеропортах у 2017 році.

Транспорт

Tags: , , , , , , , , , ,

This entry was posted on середа, грудня 21, 2016 at 11:41 and is filed under Статті, Україна. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.