Приват.

У розпорядженні Forbes опинився перелік осіб та організацій, які представляють інтереси ПриватБанку на території Сполучених Штатів Америки, пише Лоббирование в Украине.

Їх діяльність, перш за все, пов’язують з деякими аспектами реструктуризації зовнішнього боргу банку та вирішенням питань з міжнародними агентами впливу, такими як МВФ.

Перш за все, у рішення інтересів “Привату” в США залучені Qovris MSL Group. Ця організація працює на ринку лобі вже 15 років і виступає офіційним лобістом Королівства Саудівська Аравія, Королівства Бахрейн, Курдистану, Екваторіальної Гвінеї, посольства КНР (ці п’ять клієнтів названі самою MSL Group при офіційній реєстрації як лобіста), а також інших країн.

На сайті організації як клієнти вказані приватний військовий підрядник Vencore, що обслуговує U.S. Intelligence Community (розвідувальні служби США) і Міністерство оборони; суднобудівна компанія Ingalls Shipbuilding, а також Асоціація фахівців з контролю за інфекціями та епідеміології та інші впливові структури.

Безпосередньо інтереси ПриватБанку представляє виконавчий віце-президент Quvris MSL Group Мет Лауер. У послужному списку цього фахівця – координація публічної дипломатії Держдепартаменту США під час війни в Іраку, а саме – Operation Iraqi Freedom OIF, аудит американських комунікацій в Індонезії, Китаї, Сенегалі, Канаді, Мексиці, Туреччині, Росії, Сербії, Кореї. Мет Лауер – член Атлантичної Ради США.

Серед організацій, які можуть вплинути на прийняття рішень на користь ПриватБанку в США – фінансовий гігант JPMorgan Chase Bank: Приват є великим клієнтом цієї установи і тримає на коррахунках в цьому банку сотні мільйонів доларів.

Другий помітний лобіст – група “Krull corp.” Олександра Мірчева. На пострадянському просторі він відомий як радник уряду Нурсултана Назарбаєва, що прописав геополітичні стратегії розвитку і в цілому Казахстану, і “непохитної репутації” самого Назарбаєва, через що сам лобіст навіть згадувався в звітах Human Rights Foundation.

Олександр Мірчев, крім питань глобальної політики, займається проблемами енергетики і публікується як колумніст Forbes. “У нього є зв’язки і доступ до Royal United Services Institute, через який він може вирішувати питання в Великобританії, і до Atlantic Council, через який у нього є, в свою чергу, доступ до американського політикуму. Він вважається аналітиком в стратегічних питаннях“, – говорить джерело Forbes в D.C.

Ще одним лобістом ПриватБанку в Вашингтоні вважають Річарда Берта, колишнього посла США в Німеччині і екс-помічника держсекретаря США у справах Європи і Канади. Свого часу головний посередник на переговорах про скорочення стратегічних озброєнь з Радянським Союзом, нині Річард Берт – керуючий директор європейської та євразійської практики McLarty Associates.

Які питання може сьогодні вирішувати ПриватБанк в Вашингтоні? Джерела Forbes на Східному узбережжі США припускають, що раніше лобісти брали участь в обговоренні питань реструктуризації боргу, а зараз говорять про капіталізацію банку. Питання реструктуризації євробондів банку, причому, вже закрито. “Можливо, юристи можуть оцінити це не як лобізм, а як економічно спрямовану діяльність. І тоді робота за цими напрямками не вимагає реєстрації як лобістів“, – кажуть аналітики у Вашингтоні.

Лобізм інтересів українських бізнесів в США і ЄС є традиційною практикою. Як раніше писав Forbes, до послуг лобістів з різних питань звертаються більшість учасників списку Forbes. Рінат Ахметов вдавався до таких послуг кілька років тому, коли купував бізнес у США. Відомі товариські зв’язки Віктора Пінчука з демократичною партією США. Лобізмом Дмитра Фірташа в США займається Lanny J. Davis & Associates – компанія, яка свого часу згладжувала скандал навколо президента Білла Клінтона і Моніки Левінські.

Як і в історії з Приватом, лобісти не заявляють про свою співпрацю з українськими клієнтами.

“Жодна з корпорацій, що належать українському бізнесу, в якості суб’єкта лобістського процесу в США в останні три роки не реєструвалася. Пінчук офіційно витрачає тільки на гонорари місцевим лобістським фірмам, таким як Дуглас Шон, більш ніж по $80 тисяч на рік – тут і далі суми тільки гонорарів без урахування прямих витрат на транспорт, оплату організації заходів, медіа, підтверджених документально. У Фірташа витрати солідніші – більш ніж по $400 тисяч в 2014 і 2015 роках – через Lanny J. Davis & Associates”, – розповідає експерт з управління репутації і колумніст Forbes Борис Тизенгаузен.

Лоббирование в Украине

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

This entry was posted on п’ятниця, січня 20, 2017 at 12:18 and is filed under Закордон, Статті, Україна. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.