Omnicom

Omnicom

POLITICO – EU написало цікавий матеріал про те, як розвиток інтернету і Big Data впливає на євросоюзівський ринок консультування, лобіювання та Governmnent Relations.

Пропонуємо вашій увазі найцікавіше з цієї статті.

Консалтинг в епоху змін
Часи змінюються для консультантів Брюсселю. Політична нестабільність означає, що попит з боку людей, що приймають рішення, на поради про те, як парирувати атаки від розгніваних популістів, ніколи не був настільки високим.

Крім того, цифрова революція привела до зростання впливу міжнародних НГО, які успішно використовували соціальні медіа для мобілізації мережі активістів, роблячи більш складним життя консультантів, які колись покладалися на кількох людей, що знають, як працює Брюссель.

Нові американські стартапи також вступили у конкурентну боротьбу, автоматизуючи послуги, що були колись хлібом і маслом консалтингового світу Євросоюзу.

“Консультування ніколи не працювало краще, – говорить Марія Лаптєва, раніше співробітник FleishmanHillard а тепер незалежний консультант, – Це великий бум.”

Складність – це добре для бізнесу
Brexit, Дональд Трамп, зміна влади назад в національних столицях – все це означає, що політика повертається з потенційно великими наслідками для прибутку компаній.

Тім Хванг, засновник FiscalNote, бачить “велику, велику Деглобалізацію, що розгортається на тлі взаємосумісних законів у всьому світі”.

Тренд “різко прискорився в ЄС через Brexit,” – каже він, описуючи проблеми, з якими стикаються компанії, що працюють в десятках юрисдикцій, кожна зі своїми законодавчими і нормативними точками тиску.

Цифрова революція
Дні, коли консультанти могли заробити гроші шляхом контролю за ходом проекту закону через машину Брюсселю, давно пройшли – більша частина інформації, що виходять зі стін інституцій ЄС, зараз в онлайні.

З такими компаніями, як Dods і вискочки FiscalNote, що автоматизують отримання законодавчих даних (не забуваємо при цьому конкуренцію з боку таких медіа як Politico Pro), консультантам тепер доводиться працювати більше, щоб зробити їх клієнтів щасливими.

Мегафон НГО
Організації громадянського суспільства також користуються інтернетом, за допомогою соціальних медіа активізуючи мережі прихильників по всьому ЄС.

“Роль НУО та як вони використовують соціальні медіа, все це робить нашу роботу інакшою”, – сказала Клер Буссаголь, операційний директор APCO Worldwide в Європі.

У той час, як деякі агентства, наприклад, Weber Shandwick і Cambre Associates, помітили цю тенденцію деякий час тому, інші були повільніше.

Минулого тижня у FleishmanHillard відбувся ряд заходів, щоб обговорити важливість панєвропейськиї інтернет-кампаній, в той час як Карен Мессін в Burson Marsteller найняла більше людей досвідом у Digital, коли очолила представництво у Брюсселі.

Насичений ринок
Попит на “більш високе значення стратегічної роботи продовжує зростати,” – каже Рууд Вассен, директор брюссельського офісу Teneo.

Він вказав на “продуктовоорієнтовану роботу” як галузь, яка поступово зникне, з огляду на “все нижчі норми прибутку”.

Компаній, що спеціалізуються на політичному аналізі ризику, як і його власні, DCI Consulting, Global Counsel і Flint Global, мають перспективи зростання, враховуючи попит з боку компаній, які не передбачили Brexit або інші великі події минулого року.

POLITICO – EU

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

This entry was posted on вівторок, березня 14, 2017 at 08:24 and is filed under Закордон, Статті. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.